اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

«تقریب» اخبار جهان اسلام را پیش از سایر سایت‌ها منعکس ‌کند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر رسالت مهم پایگاه خبری تقریب گفت: «پایگاه خبررسانی تقریب در زمینه اطلاع‌رسانی، باید جزو اولین سایت‌های خبری باشد که اخبار جهان اسلام را پیش از سایت‌های بیگانه منعکس می‌کند».

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، در حاشیه مراسم افتتاحیه بیست‌ویکمین کنفرانس وحدت اسلامی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی، شروع به کار کرد، پایگاه خبری تقریب، صبح امروز، دوشنبه 15 اردیبهشت ماه توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان رهبری به طور رسمی افتتاح شد.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در این مراسم با ابراز خشنودی از فعالیت مثبت این پایگاه اظهار کرد: حضور خبرگزاری قدرتمند و پردامنه‌ در سطح جهان اسلام در شرایط و فضای سیاسی و اجتماعی قرن حاضر که عرصه گسترده‌ای به وسعت جهان امروز را به مبارزه و چالشی فراگیر و بلندمدت تبدیل کرده، امری اجتناب‌ناپذیر و انکارناکردنی است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: پایگاه خبررسانی تقریب در زمینه اطلاع‌رسانی و جهت‌گیری خبری و خصوصاً در زمینه خبرهای مربوط به جهان اسلام، باید جزو اولین سایت‌های خبری باشد که اخبار جهان اسلام را پیش از سایت‌های بیگانه منعکس می‌کند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از آیت‌الله محمدعلی تسخیری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در مورد تأسیس پایگاه خبری تقریب بیان کرد: فعالیت پایگاه خبری تقریب در زمینه وحدت اسلامی و تقریب بین مذاهب اسلامی بسیار مبارک بوده و امید است شاهد نتایج مثبت و ارزنده این پایگاه باشیم.

وی یادآور شد: تأکید این پایگاه باید این باشد که اخبار حقیقت را منتشر کند، حرکت‌های تبلیغی و شعاری ممکن است گاهی موج ایجاد کند ولی واقعیت زود منتشر می‌شود.

گفتنی است در مراسم افتتاح رسمی پایگاه خبری تقریب، آیت‌الله محمدعلی تسخیری، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و قدرت‌الله علیزاده، معاونت پشتیبانی امور مجلس مجمع جهانی تقریب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، را همراهی می‌کردند.