اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

انتخابات یک فرصت است

محمود احمدی نژاد مردم را به حضور آگاهانه در مرحله دوم انتخابات مجلس فراخواند و گفت: انتخابات فرصتی برای ملت هوشمند ایران جهت انتخاب افراد اصلح است .

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمود احمدی نژاد در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه مهم مجلس گفت: مجلس پرنشاط ، دور اندیش و کارآمد می تواند با تصمیمات مناسبی که اتخاذ می کند ، کشور را سال ها به جلو ببرد .

رئیس جمهور که در دور دوم سفر استانی خود در استان همدان به سر می برد ، افزود : مرحله دوم انتخابات مانند مرحله اول حساس و مهم است و مردم نسبت به تک تک نمایندگانی که انتخاب می کنند، باید حساسیت داشته باشند .

دکتر احمدی نژاد تصریح کرد : مردم انشاءالله با حضور پرشکوه خود در مرحله دوم انتخابات مجلس ، کار و وظیفه خود را که در مرحله اول آغاز کرده اند، تکمیل می کنند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به آمادگی و تمهیدات دولت برای برگزاری دور دوم انتخابات گفت : هیئت های اجرایی و نظارت آنچه را برای برگزاری انتخابات لازم بوده ، انجام داده اند؛ چرا که انتخابات در ایران مردمی است و دست اندرکاران آن هم خود مردمند.

دکتر احمدی نژاد یادآور شد : زیباترین صحنه های حضور مردم در انتخابات در جمهوری اسلامی ایران رخ می دهد و مردم ،عزت ، اقتدار و ایستادگی خود را تایید و تثبیت می کنند .

رئیس جمهور گفت : ملت ایران هوشمند است و در هر زمان و هر نقطه ای به وظایف خود آگاه است و به عمل آن می کند.

دکتر احمدی نژاد افزود: انتخابات یک فرصت است که ما می توانیم با انتخاب فرد اصلح او را به مجلس بفرستیم.