اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

انتخابات نماد مردم‌سالاری و عرصه اتحاد ملی است

 

دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان، انتخابات را نماد مردم سالاری و عرصه اتحاد همه جانبه ملت ایران می‌دانند.

 

شماری از این دانشجویان در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی در خصوص جایگاه انتخابات مجلس در آرایش سیاسی کشور اظهار داشتند: اصل مهم در هر انتخاباتی، حفظ مصالح و منافع ملی کشور و نظام اسلامی است.

آنها می‌گویند: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقتدار هر چه بیشتر نظام اسلامی را به همراه دارد و اقدامی عملی به سخنان مقام معظم رهبری در اتحاد ملی و انسجام اسلامی است.

دانشجویان شرکت در انتخابات را یک وظیفه دینی و شرعی و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند و تاکید کردند: حضور حداکثری این قشر در کنار مردم در پای صندوق‌های رای موجب انتخاب نمایندگانی اصلح و توانمند می‌شود.

یکی از دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گویای نقش مردم در تعیین سرنوشت خویش و حکومت مردم بر مردم است.

"احسان صابری" افزود: توسعه همه جانبه کشور در گرو اتحاد و همبستگی ملت ایران است .

وی مشارکت گسترده مردم در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را وظیفه آحاد مردم دانست.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا بذر نفاق را در جامعه و در میان مردم بپاشد، اما ملت ایران هر سال با حضور در پای صندوق‌های رای با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و حمایت خود را از مسوولان نظام اعلام می‌کنند.

"سمیه جلالی" یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان نیز گفت: حضور همه جانبه ملت ایران در پای صندوق‌های رای موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی است.

وی افزود: دانشجویان باید با درک حساسیت انتخابات و تجدید میثاق با اهداف نظام جمهوری اسلامی حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

وی بیان کرد: شرکت در انتخابات یعنی سهیم بودن در تصمیمات ملی کشور و این موضوع وظیفه آحاد ملت ایران است.

"مرتضی احدی" دانشجوی دانشگاه آزاد نیز گفت: حضور در انتخابات وظیفه هر ایرانی است که برای انتخاب نماینده اصلح خود در انتخابات شرکت کند.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی نیز باید دیدگاه‌ها و اهدف واقع گرایانه خود را بیان کنند.

وی افزود: انتخاب در نوع شعارهای تبلیغاتی و عمل به آنها به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل در جذب آرا و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باید مورد توجه کاندیداهای انتخابات مجلس هشتم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند با انتخاب فرد اصلح که با معیارهای نظام نیز همخوانی داشته باشد، افراد شایسته‌ای را روانه مجلس کنند.

رییس دانشگاه بوعلی سینا همدان هم در این ارتباط گفت: اصل مهم در هر انتخابات مشارکت و حضور حداکثری مردم و حفظ منافع ملی کشور و نظام است.

دکتر"اردشیر خزایی" افزود: دانشجویان مهمترین نقش را در تعیین سرنوشت هر کشوری برعهده دارند.

وی افزود: دانشجویان باید به دور از جنجال‌های سیاسی و بر اساس سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

وی اظهار داشت: همان طور که مردم و دانشجویان در انتخابات گذشته نیز نشان داده‌اند با هوشیاری به پای صندوق‌های رای خواهند رفت.

۲۰۷نفر برای شرکت در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و کسب یکی از۹کرسی استان همدان داوطلب شده‌اند.

از مجموع جمعیت یک میلیون و ‪ ۸۰۰هزار نفری استان همدان ، یک میلیون و۳۰۰هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند .