اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

برگزاری همایش "اتحاد ملی و انسجام اسلامی" در دانشگاه پیام نور

 

همایش بین‌المللی اتحاد ملی و انسجام اسلامی بهمن ماه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از دانشگاه پیام نور، این همایش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ‪ ۸۶‬به نام سال "اتحاد ملی و انسجام اسلامی" و با هدف ارتباط و تعامل گسترده ملل اسلامی، اتحاد قومیتهای اسلامی در سطح جهانی و بهره‌مندی از توانمندیهای محققان و پژوهشگران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

پژوهشگران علاقه‌مند به شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را با موضوعات "اسلام، دین، جاودانگی و اتحاد" "قرآن کریم، رمز پیوند ملل اسلامی "پیامبر اعظم (ص)، بزرگ معلم بشریت در پیوند قلوب بشریت "ائمه اطهار (ع)، صراط مستقیم الهی در اتحاد و انسجام انسانها"، "مهدی موعود عجل‌الله ذخیره الهی در متحد نمودن تمام افراد بشر در عالم هستی" و "انقلاب اسلامی ایران، انقلاب صلح و آرامش و اتحاد و انسجام ادیان و مذاهب "ارسال کنند.

محققان و پژوهشگران باید چکیده مقالات خود را تا ‪ ۲۷‬دی حداکثر تا ‪۳۰۰‬ کلمه و اصل مقاله را تا دهم بهمن به همراه لوح فشرده به دبیرخانه همایش واقع در تهران، اقدسیه، خیابان برادران موحد دانش، ساختمان دانشگاه پیام نور، گروه معارف اسلامی ارسال کنند.