اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

ملت‌های مسلمان نمی‌توانند در برابر ستم‌های صهیونیسم سکوت کنند

اگر فشارها علیه ملت فلسطین همچنان ادامه یابد، دنیا باید منتظر ظهور انتفاضه‌ای دیگر باشد، چرا که ملت‌های مسلمان نمی‌توانند در برابر این ستم وحشیانه سکوت کنند.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، محمدنبی حبیبی، در پایان نشست دبیران حزب مؤتلفه که در محل این حزب برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره آخرین تحولات منطقه تصریح کرد: بیش از ‌٥ ماه، یک و نیم‌میلیون نفر از ساکنان غزه در محاصره‌ رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط زندگی به سر می‌برند، ‌٨٠ درصد فعالیت‌های اقتصادی تعطیل شده، هزار کارگر بیکارند و ذخایر دارو در حال اتمام است.

 

وی افزود:صدها بیمار در خطر مرگ قرار دارند و هر روز فشار آمریکا و اسرائیل برای به سازش کشاندن دولت قانونی حماس بیشتر می‌شود؛ اما علی‌رغم این فشارها، مقاومت مردم و حمایت آن‌ها از دولت قانونی خود افزایش یافته است.

 

                                                    

 

حبیبی در ادامه افزود: اگر فشارها همچنان ادامه یابد، دنیا باید منتظر ظهور انتفاضه‌ای دیگر باشد چرا که ملت‌های مسلمان نمی‌توانند در برابر این ستم وحشیانه سکوت کنند.

 

وی گفت: دولت‌هائی که در آناپولیس جمع شده بودند، چرا به این جنایت فجیع ضدبشری اعتراض جدی نمی‌کنند، آنها باید در این‌باره به وظایف خود عمل کنند و حداقل کمک‌های مادی انسان‌دوستانه خود را از مردم غزه دریغ نکنند.

 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در بخش دیگر سخنانش به خبر محکومیت ‌٥١٤ مفسد اقتصادی اشاره کرد و افزود: اعلام این خبر فارغ از هیاهویی که همیشه در مورد مجازات مفسدین انجام می‌شود، بسیار امیدوارکننده بود.

 

وی گفت: یکی از شعارهای کلیدی اصولگرایان مبارزه با فساد است. به نظر می‌رسد از پیروزی انقلاب تاکنون یک چنین برخورد قاطعی با مفسدین اقتصادی صورت نگرفته بود. ما این کار بزرگ را نتیجه تشریک مساعی قوه مجریه و مقننه و قضائیه در برخورد با فساد می‌دانیم و از قضات شجاع و به‌ویژه مدیریت حضرت آیت‌الله شاهرودی در این مورد تقدیر می‌کنیم.

 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره‌ مسائل هسته‌ای ایران و صدور قطعنامه سوم نیز اظهار کرد: با گزارش البرادعی و گزارش ‌١٦ نهاد امنیتی آمریکا در مورد موضوع هسته‌ای ایران هیچ مشروعیتی برای صدور قطعنامه سوم وجود ندارد؛ البته اگر هم صادر شود این یک قطعنامه‌ هسته‌ای نخواهد بود بلکه یک قطعنامه‌ انتخاباتی برای اثرگذاری روی نتایج انتخابات مجلس در ایران خواهد بود.

 

حبیبی تأکید کرد: بیگانگان برای انتخابات آینده خواب‌هایی دیده‌اند اما ملت ایران با هوشیاری و بیداری خود این خواب‌ها را آشفته خواهد کرد.

 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان با تبریک عید سعید غدیر خم در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی اظهار امیدواری کرد که وجود مبارک حضرت علی (ع) محور وحدت و انسجام همه مسلمانان از هر فرقه‌ای شود؛ زیرا همگان به ایشان احترام می‌گذارند و اعتقاد دارند.