اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

رسانه‌ها در جهت وحدت ملی و انسجام اسلامی قلم بزنند

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: از رسانه‌های گروهی و اصحاب قلم انتظار داریم با توجه به سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی در این جهت قلم زده و عمل کنند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا "حجت‌الله دمیاد " در نشست با اصحاب رسانه نوشتاری و تصویری بومی و کشوری افزود: قلم زدن و به تصویری کشیدن در جهت وحدت ملی و انسجام اسلامی به تقویت استان منجر می‌شود.

وی گفت: خبرنگاران و اصحاب قلم انسانهای وارسته‌ای هستند که همواره در جهت صلاح و ارتقاء سطح جامعه قدم بر می‌دارند و باید همیشه این مسیر ارزشی را دنبال کنند.

دمیاد تصریح کرد: ما به فضای نقد در مطبوعات معتقدیم اما باید فضای نقد فضای امر به معروف و نهی از منکر باشد.

 وی گفت: رسانه‌ها اگر ایراد و انتقادی نسبت به موضوعی دارند باید به نوعی عمل کنند که پیشنهاد سازنده‌ای هم در کنار نقد خود داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: این نوع نقدها که متاثر از امر به معروف و نهی از منکر است همواره باعث پیشبرد جامعه می‌شود.

 وی گفت: مسیر حرکت مطبوعات استان اگر در مسیر ایجاد فضای محبت، مودت و همبستگی باشد موجب نشاط و پیشرفت در جامعه می‌شود.

دمیاد اضافه کرد: مسیر اتحاد و همبستگی را باید در یک مسیر بدون تنش دنبال کرد. در این آیین که مدیران و خبرنگاران خبرگزاریها، مطبوعات محلی و کشوری و صدا و سیما حضور داشتند از ۲۰نفر از مدیران و خبرنگاران با اهدا لوح تجلیل شد.

مدیران و خبرنگاران خبرگزاریهای ایرنا، ایسنا و فارس، مطبوعات محلی ابوذر، باختر، صفیر غرب، کرمانشاه ۱۴۰۰و نقد حال، و روزنامه سراسری کیهان و واحد مرکزی خبر کرمانشاه از جمله رسانه‌هایی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

رییس روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: این سومین نشست با اصحاب رسانه استان است که برگزار می‌شود. "

جعفر امامیان" افزود: رسانه‌های گروهی در انعکاس مسایل و مشکلات استان همراهی و همکاری خوبی داشته و نشان دادند که می‌شود با وحدت و همدلی در پیشرفت و توسعه استان تاثیرگذار باشند.