اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

با وحدت میان ملت و نیروهای مسلح، کشور ازگزند توطئه‌ها مصون است

 

وزیر دفاع گفت: با هوشیاری و وحدتی که امروز بحمدالله در میان ملت و نیروهای مسلح تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا وجود دارد، ایران اسلامی از هر توطئه و گزندی مصون و محفوظ است.  

به گزارش فارس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع مصطفی محمدنجار وزیر دفاع که به همراه هیئت دولت به استان ایلام سفر کرده است، در جمع فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان ایلام با اشاره به مجاهدت و جانفشانی نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس و حضور هوشیارانه آنان در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و پاسداری از مرزهای هوایی، دریایی و زمینی ایران اسلامی از آنان به عنوان بخشی از فرهنگ مقاومت، ایثار و تلاش یاد کرد.

 

                                                              

 

وزیر دفاع کشورمان با اشاره به رشادت و فداکاری مردم سلحشور خطه ایلام که با مقاومت کم نظیر همچون سدی آهنین متجاوزین بعثی را در اهداف شومشان ناکام گذاشتند، گفت: ایلام وجه تسمیه ایمان، یکدلی، لیاقت، آزادی و مقاومت ملت ایران است.

وی روحیه مقاومت، ایثار، وحدت و یکپارچگی، کار و تلاش بی‌منت و خالصانه برای خدا و بدون چشمداشت و پایبندی به ارزش‌ها و اصول انقلاب را از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس ملت ایران و حاصل ایثار و فداکاری خانواده بزرگ ایثارگران دانست و افزود: موفقیت‌های نظام در عرصه‌های‌ مختلف مرهون روحیات برخاسته از ارزش‌های حماسه دفاع مقدس است.

وزیر دفاع موفقیت‌های صنایع دفاعی وزارت دفاع در عرصه‌های مختلف را مرهون حفظ تفکر و روحیه انقلابی و ارزش‌های دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: امروز بحمدالله صنایع قدرتمند دفاعی کشور به حدی از توسعه و بالندگی رسیده‌اند که دشمنان را وادار به اعتراف کرده که بگویند ایران قادر است بدون کمک دیگران پیچیده‌ترین نیازمند‌های تسلیحاتی خود را طراحی و تولید کند.

وزیر دفاع فرهنگ صبر، مقاومت، ایثار تلاش، کار و خدمت را از مصادیق بارز اسلام ناب محمدی (ص) و عافیت طلبی، بی‌تفاوتی، روزمرگی و راحت‌طلبی را از مصادیق اسلام آمریکایی برشمرد و گفت: حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری از احیاگران و پرچمداران اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

 نجار در ادامه افزود: با تمسک به اسلام ناب محمد (ص) و حاکمیت تفکر بسیجی و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت می‌توانیم هر تهدید و تحریمی را خنثی کنیم.

وزیر دفاع در پایان آمادگی‌‌های رزمی نیروهای مسلح مستقر در استان ایلام را ستود و افزود: با این آمادگی، هوشیاری، وحدت و انسجامی که امروز بحمدالله در میان ملت و نیروهای مسلح تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای وجود دارد، ایران اسلامی از هر توطئه‌ و گزندی مصون و محفوظ است.