اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

خروج از انحصار رسانه ای با تحقق «اتحاد ملی و انسجام اسلامی»

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده خبر گفت: خروج از انزوای رسانه ای در جهان برای ایران و شکستن انحصار رسانه ای غرب با تحقق اتحاد ملی و انسجام اسلامی امکان پذیر است.

ابراهیم رضایی دبیر دومین نشست رسانه، اتحاد ملی و انسجام اسلامی و مسئول بسیج دانشجویی دانشکده خبر در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: اتحاد نیاز اول ایران اسلامی و جهان اسلام است و تحقق آن در میان رسانه ها از طریق تعامل و خروج از انحصار رسانه ای امکان پذیر است.

وی افزود: این نشست درجهت تحقق اتحاد ملی وانسجام اسلامی از سوی بسیج دانشجویی دانشکده خبر برگزارمی شود.

وی افزود:قرآن کریم تعبیر اتحاد را در آیه( واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا ) مطرح می کند. همچنین بنیان گذار انقلاب اسلامی نیز با تعبیر امت واحده براین موضوع تاکید کردند.

رضایی یادآور شد: در شرایطی که جنگ سرد میان ایران اسلامی و نظام سلطه جهانی درگرفته است برای مقابله با توطئه استکبار بیش از پیش به وحدت و انسجام نیاز داریم که در این میان رسانه ها به عنوان گسترده ترین وسایل ارتباطی می توانند نقش فعالی داشته باشند.

دبیر دومین نشست رسانه، اتحاد ملی و انسجام اسلامی خاطر نشان کرد: رسانه هدایت مردم جامعه وجهت دهی به افکار آنها را برعهده دارد. وظایف رسانه ها در نظام اسلامی متفاوت با جایگاه رسانه و رویکرد به آن در غرب است. رسانه در کشور اسلامی باید اخلاق اسلامی را در نظر داشته باشد و برای اسلام کار می کند.

وی تصریح کرد: دانشگاه ، حوزه ، رسانه ، دولت مردان و مجموعه های فرهنگی باید بتوانند در برابرمردم پاسخگو باشند که برای اتحاد ملی وانسجام اسلامی چه اقدامی انجام داده اند و رسانه های ما تا چه حد به وحدت روی آورده اند.

رضایی ادامه داد: جناح های مختلف در کشور در این سال در پی از میدان راندن رقیب خود نباشند بلکه عرصه تضارب آرا و تبادل اندیشه ها فراهم آورند.

وی گفت:در انتخابات امسال پیش از آنکه وحدت میان حزبی مهم باشد،‌ وحدت کل آحاد مردم کشور مهم است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده خبر افزود: رسانه ملی به عنوان بزرگترین دستگاه رسانه ای کشور، جایگاه مهمتری را د ر تحقق اتحاد ملی وانسجام اسلامی دارد.

شایان ذکر است دومین نشست رسانه، اتحاد ملی و انسجام اسلامی دوشنبه 28 آبان ماه از سوی بسیج دانشجویی دانشکده خبر برگزار شد.