اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

دومین همایش رسانه، اتحاد ملی و انسجام اسلامی در دانشکده خبر

 

دانشکده خبر فردا میزبان دومین همایش رسانه، اتحاد ملی و انسجام اسلامی با حضور کارشناسان رسانه ها خواهد بود.

ابراهیم رضایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده خبر گفت: نامگذاری سال جاری به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی، وظیفه ای سنگین برای رسانه های ایران اسلامی فرا رو نهاده است. نقش رسانه در ایجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی در قالب برگزاری نشست های تخصصی و ارائه مقالات مورد توجه بسیج دانشجویی دانشکده خبر قرار داشته است.

وی افزود: در همین راستا چندی پیش نخستین همایش رسانه، اتحاد ملی و انسجام اسلامی در دانشکده خبر برگزار شد و دوشنبه 28آبان ماه نیز شاهد برگزاری دومین نشست خواهیم بود.

رضایی از حضور کارشناسان امور رسانه و خبرنگاران در این نشست خبر داد و یادآور شد : در دومین نشست رسانه، اتحاد ملی و انسجام اسلامی، دکتر عباس سلیمی نمین، کارشناس مسائل سیاسی و دکتر محمد جواد حق شناس مدیر مسئول روزنامه اعتماد ملی در جمع مدیران مسئول رسانه های جمعی، روزنامه ها و خبرگزاری ها به سخنرانی می پردازند. ارائه مقالات دانشجویی و نشست پرسش و پاسخ از دیگر برنامه های این نشست خواهد بود.

وی درباره مباحثی که در این نشست مطرح می شود اظهار داشت: نقش رسانه در پیوند بین مردم و نظام اسلامی، رسانه و تحقق اتحاد ملی و انسجام اسلامی و محورهای اصلی مورد توجه رسانه ها در تحقق این امر مطرح می شود.

وی افزود: بسیج دانشجویی مطابق فرمایشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در پی آن است که از طریق به میدان آوردن همه توانایی‌های خود، در راه تحقق آرمان‌های اسلامی و انقلابی در جامعه تلاش کند.

رضایی خاطرنشان کرد: رسانه به عنوان عامل اصلی در بسیج افکار عمومی جامعه، نقش اساسی را در تحقق اتحاد ملی دارد. در این سال باید به گونه‌ای عمل شود که در پایان آن در پی ایجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی، شاهد وحدت بین مسلمانان باشیم و به دیگر امت‌های اسلامی نزدیک شویم.

شایان ذکر است دومین نشست رسانه، اتحاد ملی و انسجام اسلامی روز دوشنبه 28 آبان ماه از ساعت 14 الی 16 در محل دانشکده خبر واقع در تهران، چهارراه قصر، ابتدای خیابان شهید بهشتی، نرسیده به چهارراه اندیشه پلاک 32 طبقه چهارم٬ سالن اجتماعات برگزار می شود.