اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

حج باید به عرصه‌ی اتحاد عظیم امت اسلامی تبدیل شود

 

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی زنجان، گفت: در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی، حج باید به عرصه‌ی اتحاد عظیم امت اسلامی تبدیل شود.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین "محمدتقی واعظی"،  در همایش زایران حج تمتع امسال استان زنجان، افزود: زایران ایرانی باید در این سفر معنوی برای نظام‌اسلامی آبرو و زینت باشند.

وی گفت: زایران خانه‌ی خدا سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی تصریح کرد: زایران خانه‌ی خدا باید از این موقعیت و لحظات ویژه و استثنایی این سفر معنوی استفاده‌ی مطلوب کنند و فرصت‌ها را از دست ندهند.

حجت‌الاسلام واعظی، برلزوم استفاده زایران‌ از وجود روحانیون کاروان‌ها تاکید کرد و افزود: کوچکترین غفلت، ممکن است به باطل شدن اعمال و مناسک حج منجر شود که روحانیون کاروان‌ها می‌توانند از آن جلوگیری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان نیز گفت: زایران خانه‌ی خدا بعنوان سفیران جمهوری اسلامی، باید به‌وظایف خود بطور کامل و دقیق عمل کنند.

"کیقباد علی‌بابایی" حج را سفری وصف نشدنی دانست و گفت: حج، سفر الی‌الله است و باید این فرصت، بسیار مغتنم و عزیز شمرده شود.

وی، بابیان اینکه در حج همه‌چیز باید حاکی از وحدت و انسجام باشد، تاکید کرد: حج ، مظهر تجلی سیاست‌های جهانی اسلام و عرصه‌ی نفی شیطان است.