اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

«دانشگاه، جامعه، اتحاد ملی و انسجام اسلامی»

همایش « دانشگاه، ‌جامعه، اتحاد ملی و انسجام اسلامی» به همت حوزه معاونت پژوهشی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی 28 و 29 بهمن ماه سال جاری در محل این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این همایش موضوعاتی چون بررسی نقش اتحاد ملی و انسجام اسلامی در تحقق اهداف برنامه‌های سند چشم انداز بیست ساله، بررسی تاثیر اتحاد ملی و انسجام اسلامی در فرایند توسعه همه جانبه، شکوفایی اقتصاد، امنیت کشور، رفاه عمومی و عدالت اجتماعی مورد بررسی است.

مقابله با دشمنان و بدخواهان، بررسی نقش اتحاد ملی و انسجام اسلامی در تولید و گسترش علم و اعتلای فرهنگ دینی، بررسی نقش اتحاد ملی و انسجام اسلامی در همگرایی ایران با سایر کشورهای اسلامی، بررسی نقش اتحاد ملی و انسجام اسلامی در پرورش نخبگان و اندیشمندان و بررسی رابطه میان دانشگاه و دانشگاهیان با اتحاد ملی و انسجام اسلامی از دیگر موضوعات طرح‌شده در این همایش دو روزه است.

علاقمندان و دانش‌ پژوهان تا جمعه بیستم آبان‌ماه جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش واقع در خیابان آزادی، خیابان اسکندری شمالی، تقاطع خیابان فرصت شیرازی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، حوزه معاونت پژوهشی ارسال کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند مقالات خود را از طریق پست الکترونیکی research@iauctb.ac.ir به این همایش ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، اعلام نتایج داوری مقالات دهم آذرماه جاری، ارسال اصل مقالات بیست و نهم آذرماه، اعلام نتایج داوری اصل مقالات و پذیرش مقاله به صورت (پوستر، سخنرانی و چاپ در مجموعه مقالات) ششم بهمن ماه سال جاری و زمان برگزاری همایش 27 و 28 بهمن ماه جاری می‌باشد.