اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

یاد حضرت حجت(عج) بالاترین عامل اتحاد ملی و انسجام اسلامی است

با توجه به اینکه امسال به برکت رهنمود مقام معظم رهبری، سال وحدت ملی و انسجام اسلامی نامیده شده‌است، یاد حضرت حجت(عج) را می‌توان از برترین عوامل تحقق شعار امسال برشمرد.

 

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، حجت الاسلام و المسلمین ادیب‌یزدی، رئیس مجتمع فرهنگی بلال سازمان صدا و سیما، و دبیر جشنواره بین‌المللی آخرین منجی در محل این مجتمع و در جمع گروهی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران با بیان این مطلب گفت: امروز، روز عزت مسلمین و شیعه است و روزی است که ما نسبت به منجی شناخته شده و نهایی خود باید وظیفه سنگین ایجاد فضا و زمینه ظهور و فعالیت را به نحو شایسته به انجام برسانیم.

وی با ذکر حدیثی از امام صادق(ع) افزود: حضرت صاحب الزمان(عج)، با آمدنش تفرقه را در ملت‌ها و اقوام از بین می برد و حال که ما در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی هستیم باید برای تحقق این ایده، تلاش بیشتری کنیم.

ادیب یزدی، برپایی جشنواره‌های بزرگ و فراگیری مانند جشنواره بین‌المللی آخرین منجی را یکی از فعالیت‌های بسیار مفید در این زمینه دانست و از استقرار یک دبیرخانه دائمی با این عنوان خبر داد.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به این که اعتقاد به حضرت بقیة الله(عج) موجب پذیرش واجباتی چون نماز به درگاه حق است، ما جای خالی ستادی را که مشخصاً برای امور مختلف جریان مهدویت و منجی خاتم، فعالیت کند، احساس کردیم و لذا با برپایی این جشنواره، سعی در پر کردن این خلأ کرده‌ایم.