اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی مسجد محوری مورد توجه قرار گیرد

 

رییس اداره روابط عمومی استانداری کردستان گفت: در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی مسجد محوری و ارتقای فرهنگ دینی و ارزشهای اسلامی باید در مساجد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

" ناصر محمد زاده " به مناسبت هفته مساجد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مساجد امسال باید نقش پر رنگتری در ترویج و تقویت ارزشهای دینی و اخلاقی داشته باشند و در احیای اسلام ناب محمدی (ص) و خاندان پاکش نقش معنوی بیشتری ایفا کنند.

وی با اشاره به نقش آموزش و نشرارزشهای دینی گفت: مساجد در این رابطه در میان اقشار جامعه به خصوص نسل جوان می‌توانند اثرگذاری زیادی داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه دین و مسجد و نقش آن از طریق آموزش در احیای ارزشها و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه آن را از کارکردهای موثر این پایگاه اسلامی دانست.

محمد زاده در ادامه سخنان خود نقطه امید جامعه اسلامی در زمان حاضر را مساجد دانست و بر نقش محوری مسجد در پیشبرد اهداف اسلامی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه مساجد جایگاه بسیار رفیعی در دین اسلام دارند گفت:مسجد همیشه پایگاه مردم ستمدیده و مظلوم بوده و برای وحدت و حفظ روند روبه گسترش وحدت باید با جدیت پیگیری شود.