اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

دانشگاه آزاد و ‪ ۴۴‬همایش با موضوع" اتحاد ملی و انسجام اسلامی "

 

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، از برگزاری ۴۴همایش با موضوع " اتحاد ملی و انسجام اسلامی " از سوی این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

دکتر"محمد مهدی مظاهری"در نشست روسای دانشگاه و دفاتر فرهنگ اسلامی منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شهرکرد افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال"اتحاد ملی و انسجام" اسلامی،دانشگاه آزاد اسلامی،این همایشها را به‌صورت منطقه‌ای،ملی و بین‌المللی برگزار می‌کند.

وی گفت: این همایشها به صورت کاربردی و پژوهشی با محوریت استادان و دانشجویان برگزار می‌شود.

به‌گفته وی،دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از پایانامه‌های دانشجویی و تحقیقات و پژوهشهای استادان با موضوع اتحاد ملی و انسجام حمایت می‌کند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال بیش از ۴۰همایش و میزگرد مختلف با محوریت پژوهشی در زمینه‌های نماز ، قرآن، عترت، نهج‌البلاغه، امام خمینی(ره)،اعتدال فرهنگی ، ضرورت‌ها و فرصتها و موضوعات دیگر نیز در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، نیز هدف از برگزاری این همایش را بررسی فعالیتهای پژوهشی و فرهنگی منطقه چهار دانشگاه‌آزاد اسلامی ذکر کرد.

" اصغر رییسی دهکردی " افزود: منطقه چهارم دانشگاه آزاد شامل مراکز و واحدهای اصفهان ، یزد و چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش ایرنا،در این همایش یکروزه روسای مراکز و دانشگاهها، معاونان فرهنگی و روسای دفاتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی به بحث و تبادل نظر پرداختند.