اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

تقدیر از تالیفات دانشجویان با موضوع اتحاد ملی و انسجام اسلامی


 

از تالیفات دانشجویان باموضوع « اتحاد ملی و انسجام اسلامی » در چهاردهمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی تقدیر به عمل می‌آید.

به گزارش ایرنا، این جشنواره با هدف بهره‌مندی از توانمندی های علمی دانشجویان و تجلیل از کوشش‌های علمی مولفان جوان دانشجو از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در بخش اصلی این جشنواره آثار برتر دانشجویان در گروه‌های علوم پزشکی ، علوم انسانی، علوم پایه، فنی- مهندسی، کشاورزی و هنر معرفی خواهند شد.

جایزه بخش ویژه این جشنواره در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی به آثار دانشجویی برگزیده، با موضوع اتحاد و انسجام حوزه تمدن اسلامی ایرانی تعلق می گیرد.

براساس این گزارش، نفرات برگزیده‌چهاردهمین جشنواره کتاب سال دانشجویی که با همکاری وزارتخانه‌های علوم تحقیقات وفناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، طی مراسمی در هفته کتاب مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند برای کسب‌اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس www.tsba.ir  و یا نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، خیابان ژاندارمری ، شماره ۱۵۳مراجعه نمایند.