اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

تحریکات قومی، مذهبی و صنفی حرکت در جهت اهداف دشمن است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج گفت: تحریکات و دامن زدن به اختلافات قومی، مذهبی و صنفی حرکت در جهت اهداف دشمن و به معنی ضربه به اتحاد ملی است.

سردار سیدمحمد حجازی افزود: دشمنان ایران با ناکامی در توطئه‌های گذشته هم‌اکنون تلاش و نیروی خود را در زمینه ایجاد اختلاف در صفوف اتحاد مذهبی ، قومیتی و صنفی ما متمرکز کرده‌اند.

وی با اشاره به بر حق بودن برخی از مطالبات صنفی، قومی و مذهبی و لزوم طرح و پیگیری هوشمندانه این خواسته بیان کرد: در این شرایط حساس ممکن است اصرار ورزیدن به برخی از این مطالبات موجب سوء استفاده دشمنان واقع شود.

وی گفت: دشمنان ایران و کشورهای اسلامی جدایی و دو دستگی را در اولویت برنامه‌ها و اهداف خود قرار داده‌اند و اگر ما در خلاف مسیر و اهداف آنها گام برداریم علاوه بر حفظ اتحاد ، موجب شکست توطئه آنها خواهیم شد.

وی اظهار داشت: حفظ اتحاد ملی و انسجام اسلامی که با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب ضرورت و اولویت برنامه‌ریزی‌های امسال عنوان شده ، نیازمند از خود گذشتگی ، پرهیز از تک روی‌ها و تعلقات فردی ، گروهی ، صنفی ، قومی و مذهبی است.

سردار حجازی افزود:اتحاد همیشه به سادگی به دست نمی‌آید بلکه حفظ و ایجاد آن در گرو زحمت و فداکاری قابل دستیابی است و هر کس دانسته و ندانسته در راستای تضعیف اتحاد داخلی حرکت کند در واقع با دشمن همگام شده است.

وی بسیج را مظهر اقتدار و اتحاد ملی ایران دانست و اضافه کرد: این نهاد انقلابی به علت مردمی بودن حلقه اتصال دوستداران انقلاب است و در مرحله سخت حفظ اتحاد ملی و انسجام اسلامی نیز همچون دوران پر افتخار انقلاب در مقابل دشمن ناپیدایی که اتحاد ملی ما را هدف قرار داده است، سربلندتر از گذشته عمل خواهد کرد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج مسوولیت این نهاد مردمی را بسیار سخت و سنگین ارزیابی کرد و افزود: حفظ اقتدار این نیرو و انجام وظایف آن بدون همراهی مسوولان و خود مردم ممکن نیست.

به نقل از ایرنا