اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

اتحاد ملی و انسجام اسلامی

و اعتصموا بحبل الله جمیعاْ و لا تفرقوا

لزوم حفظ جمهوری اسلامی با اتحاد و برادری

 

 

بین خودتان برادر باشید، حفظ کنید این برادری را، با حفظ برادی شما به اینجا رسیدید و با حفظ برادری باید جلو بروید. اگر خدای نخواسته خللی حاصل بشود در این برادری، چه در خود تهران، چه در خارج تهران، هرجا باشد چه بین روحانیون، چه بین مردم، چه بین جناح هایی که هستند،اگر – خدای نخواسته – یک وقت یک خللی وارد بشود شکست همراه اوست.

 

 

شما فکر این را بکنید که حافظ اسلامید، نه حافظ خود، شما باید حفظ اسلام را بکنید، آن هم نه در زمان خود، همان طوری که انبیا عظام دنبال این بودند که بعد از خودشان تا آخر حافظ باشند، تکلیف است بر همه ما که ما این جمهوری که به اینجا رسیده است تا آخر حفظ کنیم. تا آخر حفظ کردن این است که هر روز محکم کنیم برادری خودمان را، سر اغراض جزئیه که زود می گذرد، لطمه ای خدای نخواسته به اسلام وارد نکنیم، لطمه ای به جمهوری اسلامی وارد نکنیم. اشکال اگر هست به من و دیگران، اشکال را باید گفت، لکن نباید تضعیف کرد دولت را، نباید تضعیف کرد قوه مقننه را، قوه قضاییه را، روحانیت را، اینها جرم است، اینها گناه نابخشودنی است.

شما توجه باید بکنید، ملت ما توجه بکنند که یک ملت با هم، هیچ قوه ای بر آنها غلبه نخواهد کرد. هیچ قوه ای نمی تواند بر یک ملتی که همراه هستند و با هم هستند، هیچ قدرتی نمی تواند با او مقابله کند و لهذا، شیاطین در پی این هستند که از این را پیش بروند که بین جناح ها اختلافی ایجاد کنند، اعتنا نکنید به این شیاطین، در شهرها اعتنا نکنید آقایان به شیاطینی که می خواهند اختلاف ایجاد کنند.   

برگرفته از صحیفه نور